Thurkan29 sağlıkla çıkarsınız inşallah canım ama sen bakamazsın ilk zamanlar insanın içine dokunuyor. Benim ki zorunlu değildi ama eşim Suriye görevde 3 senedir. İlk bebeğimizdi ve doğuma gelmeyi herşeyden çok istiyordu. Eşim için doğum planlı olmalıydı. Eşim için planlı sezaryen oldum. Keşke doğumdan sonra gelseydi de ben normal doğum yapsaydım. Hayırlısı elbette. Sağlıklı mısın sezaryen sonrası dersen , ayaklarım ne zaman üşüse ameliyat yerim bıçak saplanır gibi sızlıyor kendimi yazın bile sıcak tutuyorum.