Maysaamoms5 😔😔😔 inşallah üstüne görme gibi bişii yaşıyorumdur ilk hamile kaldığımda da aynısı olmuştu kimyasala dönüşmüştü ağrılarım batmalarım çoktu o ara , normal adetten sonra lekelenme cok oldu . Suan ağrı sızım hiç bir şeyim yokk bir umuttt 🤲🏻
Asel2509 Maysaamoms5 Kaç haftalık hamilesiniz? Ben 11+0 haftalık hamileyim yaklaşık bir aydır sürekli lekelenmem hatta baya kanamam da var doktorlar bebekle alakalı değil diyorlar bebek gayet sağlıklı hormon eksikliğinden olabilirmiş. Umarım sizin de ciddi bir sorun yoktur
Ayseness Asel2509 merhaba lekelenmem var demişsiniz progestan başladı mı doktorunuz çünkü 1 ay sürmesi normal mi bilemiyorum
Limonzeytin Asel2509 Plesentadan yada rahımden kaynaklı olablr kanamalarınz. Benımde 11 ve 16 da kanamam olmştu pruluton depot iğne kullandm ve progestan iğne hap kullanmştm düzeldi plesentam aşağı kaydğı için kanama alanı olştrmştu sebp buymş yani bebek iyiydi skntıda yoktu.. şükür 21 oldum şmdi😊
Maysaamoms5 Asel2509 sağlıkla kucagına al inşallah 🤲🏻ben yeni ögrendim 6.2 çıktı ama adet oldum değer düştü mu yükseldi mi bilmiyorum bugün kan vericem
minikturtam1 Limonzeytin bende yedi haftaligim daha pazar gunu aşırı yogun pihtili kanama ile hastaneye kaldirildim. 2 gün yatis verdiler. Kanama alanlarım varmis. Bebek saglikli dediler bebeğin altindaymis kanama noktaları üstunde olsa bebekte sökülürdu dedi doktor. Bu kanama alanları neden olur ? Pek bi aciklama yapmadılar bunula ilgili kanama alanlarım hala var. Acikcası cok korkuyorum. Siz bu sureci nasıl atlattiniz ?
Limonzeytin minikturtam1 ben hep yattım dinlendm dışarı bile çıkmadım iş yapmadm bol su içtim saolsn eşim görevlerde oluyo genelde annem hallediyo herşeyi. Benimde kese dışı alt taraflarda kanama alanlarm oldu oda kanama yarattı plesentam aşağı kaymş ondan kaynaklı demşleri. Pruluton depot iğne oldm haftada 1kez progestan hap baştan beri kullanıyodm zatrn bide iğnesini oldm 1hafta şükür iyiyim şuan..
vveraa Kızlar test yapmıştım bugün çok çok silik çizgi çıktı ben zor görüyordum eşim görmedi bile görmek için bakıyorsun yok dedi yarın adet olmam gerekiyor tuvalete gittim peçeteye çok açık renkte pembe gibi bi kan geldi akıntı gibi hatta daha önce hiç böyle olmadı yerleşme olabilir mi sizce yarın testi tekrarlıcam hatta yaşayan oldu mu bunu adet ağrısı gibi bi ağrı yok kasıklarıma batma oluyor sadece
Maysaamoms5 Asel2509 canım düşük başlamış zaten adet olmuşum Adetim bitince doktora gidicem neden kaynaklı olduğunu bilmiyorum 😔 araştırması belki yapılır idrarda kanda çıkıyor ama ilerleme olmuyor hiç bir sekilde kanama başlıyor
Asel2509 Maysaamoms5 çok çok geçmiş olsun canım benim de ilk gebeliğde değerler yükselirken bir anda düşmeye başladı kimyasal gebelik dediler. Zaten çoğu kadında yaşıyormuş bu durumu hiç üzülme en azından hamile kalıyorsun inşallah hemencik yine hamile olursun. Çevrem de bunu yaşayan bir sürü arkadaşım akrabam var sakın endişelenme
mucizeolsunn Maysaamoms5 benim de öyle oldu 2 ay şimdi de bekliyorum olmuyor inşallah bize de nasip olur 🤲🤲
Maysaamoms5 Asel2509 çok saol kuzummm bu ikinci oluyor o yüzden hastaneye gidicem bakalım doktor ne gibi testler isticek inşallah kötü bir durum yoktur 😔
Asel2509 mucizeolsunn ben 3 ay sonra ama yengem hemen tekrardan hamile kaldı arkadaşım da hemen hamile kaldı