Ediz2020 Seni niye korkutmuş kuzum bu kadar. Plasenta yükselmezse eğer en büyük risk doğumun başlayıp plasentanın önce çıkması oluyor evet bu önemli bir risk. Ama bunun olmaması için de senin dikkat edeceğin şeyleri söylemiştir dikkat edersen hiçbir sıkıntı olmaz. Eski devirde yaşamıyoruz ki bu gebeliklerde sıkı takip yapılıyor erken doğum riskin yoksa 37. haftayı doldurduktan sonra sezeryan için gün verir doktorun erken doğum riski varsa da ya yatırıp takip eder ya da doğumu başlatır. Korkma içini ferah tut kanama lekelenme yaşarsan alışıp evde bekleme doktoruna git, cinsel ilişki yasağını söylemiştir, ıkınma/öğürme gibi karın içi basıncını yükseltecek şeylerden uzak dur. İlaçlarını düzenli kullan bir şeycik olmaz üzülme😌