Anaadayi Haftadayim göğsümden süt aktı tadına baktım eksiydi baya bunun tadı hep böyle mi olur bugün ekşi birşey yemedim internetten araştırdım bazı anneler ekşi oluyo diye bekleyen sütünü sagiyormus normalde eksimez yaziyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Babysharkdutdutdut Anaadayi normalde anne sütü çok tatlı😅 beklediği için veya sariysa ilk süt olduğu içinde olabilir
Happymami Anaadayi küçükken annemin kardeşim için sağdığı sütü içmiştim yanlışlıkla 😂😂tadı bildiğin şekerli süt gibiydi tadı hala damağımda 😂😂
Cansugamze_ Evet bekleyen süt ekşiyo bnmde ekşidi 1 gün emzirememiştim bebeğim emdiği zmn hemen çıkardı kusma oldu