Hiç önemli değil, Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin:) Ama bu haftalarda test sonuçları ve cinsiyet heyecanı oldu bende. 🙃Doktor kesin bişey söyleyemiyorum🥲dedi ve 3 hafta sonra çağırdı…Şuan 14. haftadayım…
- 12. Haftada erkek olduğunu öğrenen arkadaşlarım oldu. Bu kadar bekletiyorsa sizce kız mıdır? Siz hangi haftalarda öğrenmiştiniz ve cinsiyet neydi…😇😇😇😇😇