Babyhappyy bende kahverengi lekelenmem için 5.haftadan 13.haftaya dek kullandım haftada bir yani yağlı bir iğne üzerinde pruluton depot yazar zaten yapan hemşirenin çok yavas sekilde yapmasi lazim ve igneyi yaptiktan sonra pamugu hemen cekmeyin bastirin kalcaniza igne iyice ice dogru gecsin benim doktorum boyle demisti cok sukur benim gecti