Yldzalra evet cevre başa bela zaten hep sorup dururlar hareket ediyor mu hissediyor musun diye. Sa na ne dimi. Ne insanin kafasını karistiriyorsun. Ben 20. Haftadan sonra hissetmeye basladim kelebek ucuyormus gibi oluyordu bi anda sonra sonra dışardan da gorunmeye basladi. Bazi insanlar 30. Haftalara kadar bile zor hissediyormus karın kasları güçlü oldugu için. He hissediyorum de geç insanlara doktorun ne dediği onemli. Sola veya sağa yatınca daha iyi hissediliyor daha sonra her yerden yiyorsun tekmeyi 😘