heleninannesi06 Bu haftalarda bebişin az hareket etmesi normal mi sağa sola toplanıyor arada bir hareket ediyor tüm gün dürttüm durdum
Gamze1351 heleninannesi06 bnmde öle canım artık yeri daraldığı için hareketleri de kisitlanio bnmde öle toplanio sertlesio kasılıo öle yani 38+0 haftaligiz şuan beklioz bakalım doğumu. 😊👍
kahvesever__ heleninannesi06 normal demişti bana doktorum büyüdü içim hareket etmez artık yeri daraldı demişti
heleninannesi06 Gamze1351 bu toplanması sertleşmesi kasılma mi oluyor peki doğumla bir alakası var mı yoksa normal olan bişey mi 🙄 sağlıkla kavuşun inşallah bizde hemen 38 olalım gelsin artık 😃
Gamze1351 heleninannesi06 evet sertleşmesi toplanması kasılma oluyo ins sağlıkla gelir bebisimiz gününde bizde beklioz gelsin die 🤲😊
Suleermz heleninannesi06 35+2 deyiz 1 saattir aşırı hareketli sürekli toplanıyor ama göbek deligimin üstünde acaba normalmi genelde azalmaya başlıyorlar diyorlar ama bizim kız sürekli hareketli bel ve sırt ağrısı var arada da kasik ağrısı korkmam gerekiyor mu acaba?