kubraoztekin Sanırım bugün doğuruyorum sancılarımı akşamdan beri evde çekiyorum sabaha kadar dayanmaya çalışacağım hayırlısıyla dua edin kızlar
Yeniannee25 kubraoztekin allah yardımcın olsun nasıl hissediyorsun biraz anlatır mısın bende 37+2 yim alta baskı hissediyorum belimde ağrı başladı hafif hafif. Sizin şiddeti nedir birde haftanız kaç 😊
Suna0991 kubraoztekin hayirlisiyla kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏😇 sancin var en bebek hareket ediyomu
Nurdrmz_24 kubraoztekin tarif eder misin nasıl sancılar nerden vuruyor kaçıncı haftandasın hayırlısı olsun:)
kubraoztekin Suna0991 amin inşallah benim bebek zaten aşırı hareketli hiç durmuyor sancım arttıkça biraz ağırlaşmaya başladı karnımda sertleşti iyice toplandı oda
kubraoztekin Nurdrmz_24 39+5oldum bugün artık dün başladı sancılarım ama yalancı sancım çok oluyordu o yüzden aldırış etmedim gerçek değildir diye ama düzenli gelmeye başlayınca anladım artık kasıklarımdan çok vuruyor belim e doğru
Suna0991 kubraoztekin bnmde öyle baya hareketli sancim varken de çok hareket ediyo 2haftadr kanala inmiş durumda ama hala geldiği yok 🙂 bebis geldi mi acaba ya merak ettim
kubraoztekin Minnak-annesi_ Minnak-annesi_ evet canım doğum yaptım gece sancılarım iyice arttı 5 gibi hasteneye gittim 7 ye beş varken oğluşum oldu çok şükür 🙏 allahım sizede nasip etsin
Suna0991 kubraoztekin ayy Cook sevindim Allah analı babalı büyütsün hayirli ömürlü olsun ❤ darısı bize artk 😇🙏