sedaay_9 Dörtlü tarama testim 148 /1 down sendromu çıktı. Hiç birşey yapmadım detaylı da sağlıklı dendi. Pazartesi doğum yaptım. Öyle bir durum yok gayet down falan değil :) Bunlar sadece tarama testi kesinliği yok. Yani diyor ki senin yaş grubundan 148 kadın arasından biri down sendromlu dünyaya getirmiş. Ha bu sen olabilirsin demek. Ama çoğunluk ile öyle olmuyor. Zehir etmeyin hamileliğinizi