Bende 38+1 deyim. İlk bebeğim 38+3 te kendiliğinden gelişti herşey normal doğum oldu sağlıklı bir şekilde.
Şimdi bunda da artık gelsin istiyorum çünkü kilosu ileride gidiyor biraz. Bende merak ediyorum acaba istesek suni sancıyla doğum başlatırlar mı diye 😅
Nurdrmz_24 doktorunuz ne dicek merak ettim. Benim muayene daha cımartrsi günü, sizin doktorunuz ne dicek merak ettim.