Benim 2 aydır yüksek 35 haftanın içindeyim şuan. En yüksek 70 oldu ama şuan 48 dün test verdim. yağlı baharatlı yok hamur işi yok bol ve düzenli yürüyüş kendini yormadan , enginar, pırasa somon vs tüketiyorum tabi bisküvi de yiyorum kebap, hamburger de. Gebeliğe bağlı olabiliyor dediler, doğum sonrası yine baktır dedi doktorum. Öncesinde 37. Haftada gidicem gelmeden yaptır görelim dedi bakalım nasıl olacak