Kızlar bakıyorum da söyle bi herkes 31. Haftada kiyafetleri yıkamış utulemis canta hazirlamis bende daha tık yok desem inanirmisiniz . Bana kalsa simdi yapicam alisverisi ama esim oructan sonra yapalim yikama utuleme 1 2 gunluk birsey diyor . Korkuyorum ani birsey olur bebek gelir diye onu gectim ben herseyim tas tamam olsun istiyorum illaki eksikler cikicak birazda heycanlaniyorum alicaklarim icin internetten ayri magzadan ayri alicam cunku . Oructan sonra bayram tatilini de katarsak araya yaklasik 34 veya 35 haftalik olucam sizce cokmu gec siz neler yaptiniz