Ben hep prilam kullandim. Gece yatmadan 2 tane iciyordum. Aşırı mide bulantim vardi cok zayiflamistim ilacı icsem de kusuyordum. İcmesem daha kötü oluyordum. Zamanla işe yaramaya başladı 29. Haftamdayim doktorum bırak diyor ama birakamiyorum hala bulantilarim devam ediyor 1 doza indirdim günlerim zehir olacağına bi tane içiyorum uyumadan önce.