52 kiloyla hamile kaldım. 27. Haftadayım şu an 66 kiloyum ve çok aşırı hızlı kilo alıyorum. Haftada 1 kilo aldım bu ay. Ama gerçekten çok yemiyorum. Gün içerisinde hareketliyim de. Artık bu durum canımı sıkmaya başladı. Aşırı moralim bozuluyor.😔 Zaten normalde de kilo takıntısı olan birisiydim. Şimdi iyice korkar oldum. 3. Trimester döneminde daha hızlı kilo alındığını biliyorum ve bu benim sonumu görmemi engelliyor. Nereye kadar böyle gidecek? Lütfen bana fikir verin neler yapabilirim?