Meryy69 içim rahatladı şu an canım ya bi çok yere baktım kendi doktorumda kanaman lekelenmen olmadığı sürece korkma demişti karın içi ağrıların olacak dedi. Bi çok yere baktım çok tehlikeli bişe yazmıyor ama işte bebeğin suyu falansa ayırt edememekten korktum.Şimdilik çok hafif şiddetli değil ama tedirginliğim devam ederse gidecem ilk gebelik olunca ne normal ne değil bilemiyorum :)