Ağlamaktan bi hal oldum gerçekten moralım Cok bozuk benim hamileliğim neden hiç ilerlemiyor ben bunu anlamış degilimmm kana yansıyor ama ilerleme olmuyor kanama başlıyor 😭😭😭 ve yumurtlama günüm 14 gün ve 1 Kasım’da kan veriyorum 0.0 11 Kasım’da veriyorum 6.2 değerle kanama başlıyor , ilk hamile kaldığımdada aynısı oldu yine kimyasal yine 😔😔😔😔😔😢