mom1111 Kızlar bebek battaniyesini nerden ya da hangi markadan aldınız paylaşır mısınız memnun kaldıklarınızı
Emedko mom1111 Ben karaca marka aldım Karaca’nın kendi sitesinden . Oğluma kullanıyorum. Yumuşacık ve gayet kullanışlı tavsiye ederim .
Zeyyyn mom1111 kışlık bir tane alsanız yeter dışarı çıkarken sarmak için kullanılmıyor duruyor öyle anca yaşına gelince kullanblrm bir hevesle aldım süslü örtünce ağzına çekiyor tulum almak en iyisi