ppapatyaa Bebegini ben gibi heyecanla hemen gelmesini korkusuzca bekleyen varmi inaninki bebekleri gordukce benimkide hemen gelsin istiyorum sancilar bile umrunda degil o dereceye geldim 36 haftaligim
Bbdd ppapatyaa bende 36+4 oldum. Bebek kanala ne zaman giriyor bilgisi olan var mi 😊 şuan hala yukarda duruyor galiba aşağıya doğru indiğinde doğum yaklaşmış oluyormuş
Ozgemir05 Bende 34 haftalığım bundan önce hep istiyordum ama vakit yaklaştıkça korkuyorum diyebilirim