Eylulayca7 Kızlar merhaba. 35+2 deyiz iki gündür camasırım ıslanıyor. Kasılmalarımda var tabiki. Acaba suyum geliyor olabilir mi. Doktoruma yazdım yarın gidicem test yapıcakmıs ne yapıcak onu da bilmiyorum bi panik oldum ama 😏 başına gelen varmıııı
Annelikooneko Eylulayca7 canım normaldir muhtemelen . Bende 37+1 oldum . Durduk yere çamaşırım islaniyo bazen akıntıyla beraber bazen sade islaniyo . Ama sanmıyorum su olcagnj
Eylulayca7 Annelikooneko inşallah yarın test yapıcakmış ama nasıl yapıcak onuda bilmiyorum 😒 cok değil Allahtan su içim rahat az da olsa 😏
Eylulayca7 Duy_gu bir arkadaşımın başına gelmiş 36 haftalıkken sıvısı sızmaya başlamış az az kontrolde anlamışlar o da korkuttu.
Hlt-seyma21 Eylulayca7 korkma herkes bir değil canım turnusol pedler var eczanelerde onunla da anlayabilirsin öyle bi test yapacak sana endişe etme
Frdvsdru Bende de aynı şüphe oluştu vajınadan bi test yapıyorlar rahim duvarına ycu pamuklu bi çubukla rahim duvarında su gelmeye başladı mı diye bakıldı ama negatif çıktı çok şükür test hemen sonuç veriyor hamilelik testi gibi düşünün