Hatunugur 2.doğumumu anlatayım en tazesi o saat sabah 5e dogru tuvalete kalktım tekrar gttim yataga 10 dk gecti gecmedi bi sanci girdi gaz sıkışmasına benzer dedim bu doğum sancisi bir daha olursa tam emin olurum dedim ve bir daha geldi o sanci hemnde duzene girdi tabi ben sürekli yürüdüm hep ayaktaydım bi ara sicak suya oturdum saat 5te sancim basladi 8 de hastaneye gttim dayanamadim artik gittigimde 8 9 cm açılma bardi direk doguma alindim 15 dk icinde doğdu tosun oğlum 😊 40+0 da