Kızlar ellerim şişti ayaklarım resmen davul oldu. Ellerindeki şişlik çok sıkıntı yaratmıyor ancak ayaklarımdaki şişlik üzerine bastıkça karıncalanıyor. Sizlerde de aynı durum var mı? Bu süreçte neler yapıyorsunuz suyu zaten içiyorum başka yapmam gereken bişey var mı