Merhaba anneler doğum yapalı 1 ay oldu malesef yırtılmadan kaynaklı iç ve dış dikişlerim var dış dikişim kaynadı gitti fakat iç dikişlerimden dolayı hala dik normal pozisyonda oturamıyorum kalkıp otururken batıyor acıyor tuvalette uzun oturunca ve biraz fazla ayakta kalınca zonkluyor normal mi bu durum sizlerin ne kadar sürede iyileşti acaba