Arkadaşlar 34+2 haftadayım aşırı ağırlaştım zaten bacak ağrım bel ağrım çok fazla yürüyemiyoruz bile bebeğin döndüğünü düşünüyorum zaten 3 4 gündür ara ara bebek sertleşiyor karnım kasıklarım ağrıyor omuzlarımdan bir baskı hissediyorum kalbimm çarpıyor sonra geçiyor bu düzenli olmasa da sürekli oluyor bugün akıntım çok fazla oldu 2. Gebeliğim ilk sezeryan onda da 3 dk da sancı ve 4 cm açıklığım vardı ama onda asla bilmedim böylemşeyler hastaneye gittiğimde öğrendim ve hemen sezeryana aldılar riskli olduğu için yani çok kötüyüm çok yorgun halsiz 2 gündür duştan çöktüm saçımı tarayamadım bir yandan 2 buçuk yaşında bebeğim bir yandan ev çok halsizim ve böyle şeyler oluyor doktora gitmelimiyim erken gelir diye korkuyorum