İyi geceler kızlar. Konustugumuz arkadaslar bilir belki 3 4 gundur bel agrım ve kasık agrım vardı bel agrım gectı bgun ama yürürken yatarken kasık agrım devam edıyor du normalde özele gıdıyorum ama yegenım hastaydı onu acile götürmüşken bende kadın doguma girim dedim acilen giriş yaptık. (şehir hastanesinde) şikayetin ne dediler kasık agrım var yururken ve bebek toparlanıyor sertleşiyor dedim kac haftalık sın dedı söyledim odaya ggec ıc camasırını cıkar dedıler bir şaşırdım ben alttan muayene istemiyorum dedim dogum baslayın başlamadığını nerden bilebiliriz dedi hemşiresi bende doktorum bile beni alttan muayene etmedi deyınce bana bır kagıt ımzalattılar sonra uktrasyon ile bakıp nstye girdirdiler sancım çıkmadı kendini yormuşsun belli ki dedı bebekde dogum pozisyonu almıs ama kanala gırıp girmediğini bilemem suyunda ıyı dedi.. Sonra hemsire dıyor eger dısarı cıkarda doğumun başlarsa o zaman buraya gelme, bende dedim zaten gelmem buraya da pardon hastane sizin de benim mi haberim yok ben dogumum baslayıp baslamayacagını anlarım zaten dedım sırf alttan muayeneye kabul etmedım dıye. Çok ukala bu devlettekıler ya umursamazlar valla helal olsun özelde verdiğim para🤦♀️