Duygu1309 Sevgili annelerim. Hamileliğinizin son aylarında, tansiyon düşüklüğü özellikle küçük tansiyon düşüklüğü yaşayan varmı? Ne yaparsam yapayım bir türlü yükselmiyor. Fikir verebilecek anneler arıyorum 🥰