4197 bence gerekli ama doktor yönlendirmesi de önemli kafaya göre karar alınmamalı.
Çoook sağlıklı beslenip herşeye dkkt ediyosanz şeker,karbonhidrat grubu gibi, yaptırmaym diyip açlık tokluk şekerine bakılabilir ama zaten normal beslenip üstüne ekstra tatlı tüketimi varsa çok takılmamak gerek ayrıca aile de de şeker problemi varsa ihmale gelmez