deletedmom209 Dmlasabiha inşallah vaktinde gelir ama ekim bebekleri harbiden erken gelmeye meyilli anne bi yazı da görek direk kışa doğmayak diyolar heralde
Dmlasabiha Dmlasabiha deletedmom209 onlarada yazik kiz kucucuk yerde buyuduler de :) bebegin kac kilo sezeryan mi olucaksin sen benim sezeryan normal dogum yasak ama bugun sancim vardi hep ful belim karnim koptu
Dmlasabiha deletedmom209 vakrinde gelemiyir canm bnm kalp rahatszligim var oyuzden bu zamana kadar iyi durduk bile
deletedmom209 Dmlasabiha keşke benim de sezeryan olsa ama normal doğuma hiçbir engelim yok erken doğum olmassa özelde sezeryan düşünüyorum ama erken olursa mecbur eğitim araştırma hastanesine gidicem çocuğumun güvenliği için orda da seçenek yok
Dmlasabiha deletedmom209 oyle yaparlar mi peki canm simdi ege un. Gidion sonra baska doktora hic birseyini bilmeden bnce sezeryan olursada orda dur sonucta orasi tam taskilat
deletedmom209 Dmlasabiha yok kuzum ben egeye 3 kwre gittim mecbur kalıp özel kliniğe gidiyorum doktorum var normalde