sudamlasi Dmlasabiha hasta bezi olarak depend aldım bide gecelik almadım pijama takımı aldım gecelik şart mı ki sence😓
Haticeozturk Dmlasabiha canim ne kadar doğum.normalmi.sezeryanmi kendi.doktorun.girince fiyat farklı oluyor ya konuştunuz mu
Haticeozturk Dmlasabiha gecelik şartmı pijama.takimi olmuyormu canim benimkide sezeryan olcak ona gore gecelikde alım yanima
Haticeozturk Dmlasabiha bu arada Allhim.analai babalı büyütsün uzun ömür versin darisi başına.15 aralık gibi olur galiba
SinemOrkun Dmlasabiha sağlıcakla büyütün bebeğinizi. Yoğun bakımda ne kadar durdunuz? Bebeği sizden önce mi ailenin yanına götürdüler? Bir de mama şart mı?
ebrugk Haticeozturk merhaba canım, inşallah mesajımı görürsün. Bende özgür yeniel’e gidiyorum. Memnun kaldın mı? Doğum ve doğum sonrası nasıldı ?