Aselsevde Evet anneler şikayetleriniz neler bu haftalarda en çok neyden zorlaniyorsunuz bu haftaya kadar olmayıp da bu haftada başlayan değişik şikayetleriniz oldu mu 🐣
Yanne Aselsevde 25. Hafta olur mu 😊 Ağrılarım başladı buda endişelenmeme sebep oluyor sürekli ama doktorum normal diyor. Magnezyuma başladık umarım iyi gelir 🥲
Papatyalibebis Aselsevde destek alarak kalkabiliyorum kendimi top gibi hissediyorum :))) Vücut ağrılarımda çok arttı
Nistik Aselsevde Sirt agrisi oluyor hareketler kisitlaniyor. Gogus buyuyuyor karin buyyuyor yırtılacak miş gibi oluyor. Ama en kotusu yemekten sonra şişkinlik ve hareketin kisitlanması
Aselsevde Yanne Ah o ağrılar gittikçe fazlalasiyor özellikle gece yatarken zor oluyor bundan sonraki dönemde oturarak uyucaz heralde 🤷
Yanne Aselsevde oturarak bile uyursak iyidir bence gerçekten uykusuz geceler başlıyor artık sanırım 🥲 Feda olsun tabi orası ayrı sağlıkla gelsinler inşallah
vgc Ben de bu gece 30 oldum. Kasıklarımda sancılar başladı yürürken özellikle canım çok yanıyor bazen. Ara ara giriyor korkuyorum ilk gebeliğim diye
Hylbkt06 Nistik yemekten sonra ki o şişkinlik mahvediyor yemekten sonra elimle midemi yokluyorum midem kayboluyor resmen yemeklerden sonra karnım yukarı cıktıgı için 🤦♀️
Nistik Hylbkt06 Dimi kaburgaların bi kasiliyor. Sahsen benim göğsümün altında kaburgalarim batiyor bi tuhaf oluyor. Ama yemegide cok seviyorum. 🤣
Hylbkt06 Nistik bide en sevdiğin yemek yiyorsun doymuyorum ama o sıkıştırma yüzünden yarıda kalıyor ağlayasım geliyor 🤦♀️😃
Sinemfidan Aselsevde benmde surekli settlesmem oluyor normal oda. Ve nefes darlığı bazen öne dogru bile gidemiyorum karnim settlesince birsure sonra yumsuyor busefer tekmelerden duramiyoruz sağlıklı olsun yeterki herseyine katlaniyoruz 😍😍
Kub246 Bitmeyen ve akşamları artan bel ağrılarıları 😔 akşamları ellerim ayaklarım şişiyor özellikle ama en büyük sorunum bel ağrısı. Bacağımı hareket ettirdikçe belime bıçak saplıyorlar sanki
GamzeNur17 gmzkcl kaç Gr yükleme yapıldı canım bende yaptırıcam da doktor 50 gr yazmış genelde herkes 75 gr yaptırmış aklıma takıldı sorayım dedim doktora da ulaşacak telefon numarasıni almadım