Bebeğim bugün 3 aylık oldu ve doktor kontrolümüz vardı cinsiyetine bakmaya çalıştı ama hep arkasını döndü kendini göstermiyor saklanıyor göremedik yani kemik yapısı da kız gibi dedi doktor benim de içime hep erkek doğuyordu 😅 ee nolacak şimdi kızlar utanıp kendini saklarmış bu doğru mu ?