Nurmetozz evet benimde oluyor o doktor bebegın ayakları asagıda oldugu ıcın demişti biraz can yakıcı gıbı yada ıc gıcıklayıcı gıbı zıplatıyor sinirlere dokunuyormus gıbı en son dort bes gun once yapıoyordu 4 5 gundur yoktu bugun yıne ayakları asagıda sanırım bıraz bıraz asagıda hıssediyorum bende