Yeni-Anne3333 merhaba ben de en başından beri gidiyorum kısmetse diğer ay sonu doğum yapacağım. Benden 1 ay sonra da ablam yapacak. Hastanenin yanındaki eczanede eniştem çalışıyo araştırdı o önerdi hastaneyi çevremizde doğum yapan birçok kişi var ve her yönüyle memnun kalmışlar😊