Hurafe değil hanımlar bu, bilimsel olarak da açıklaması var. Anne karnındaki bebeğin çok fazla vitamine vs ihtiyacı var saçımızı kestirdiğimizde bebeğe gidecek olan besinler vitamin saçın uzamasına gidiyor ve bebek vitaminden eksik kalıyor. Ömrü kısa olur tabiri burdan geliyor. Diğer bir yönüyse bebekteki psikolojik etkisi. Bende saçımı belli zamanlarda kendi kesen biriyim uçlarındaki kırıkları almaya , boyamaya bayılırım. Biz saçımızı kesip çok beğenince bebekte annem saçını daha çok öenmsiyor tarzı bir his mi desem bir şey oluyormuş. O yüzden önerilmiyor. Her batıl inanç ve hurafede aslında belli şeyler de var. Aklınızda olsun ☺️💜