Gencanne33 2 dogumum ve ilkindede yaptigim birsey normal dogum yapar yapmaz hemen dusa gidip karnima masaj yaparak bastirdim butun pis kan dokukmustu fazla yatmayin hemen harekete gecin yoksa kan icinizde koyu bir hale geliyor 😍😍
Bebeklerselam54 Gencanne33 ben korkarım çok görünce zaten korkuyom ixndjdnd zate sezeryenim ben malesef
Gencanne33 Bebeklerselam54 Normal dogumda cok ama cok fazla geliyor heleki ilk ayaga kalkista felaket ama ondan sonra karnin yumusacik oluyor bom bos 😂