seymataner7 Haftadayım yeşil akıntım var ne yapmam gerekiyor? Enfeksiyon varsa hamileyken nasıl geçiriliyor?
Hlt-seyma21 seymataner7 doktorun ilaç yazıyor hemen geçiyor canım endişe etme bir an önce doktora görün hemen
yesilkedi seymataner7 bende de yeşil akıntı vardı doktorum fitil ve krem verdi bide enfeksiyon için bol su içmeniz gerekiyor. geçmiş olsun 🌸
Saaki seymataner7 sağlık ocağında idrar testi yaptirabilirsiniz enfeksiyon varsa orada ki doktorda ilaç veriyor
seymataner7 TazeAnne06 evet ya en korktuğum şey zaten ilk gebeliğim erken doğum olmuştu korkuyorum yine bişey olur diye
TazeAnne06 seymataner7 korkmayın Allahın izniyle bişey olmaz ama yine de acile hemen gitmenizde fayda var
seymataner7 yesilkedi peki geçtimi canım fitil ve kremden sonra şuan ramazan diye su içemiyorum pek fazla
yesilkedi seymataner7 evet geçti bana antibiyotikte vermişti öksürüğüm vardı o da etki etti herhalde geçen yine aynı sorunu yaşadım yine fitil verdi iki tanr var kutuda üç gün arayla kullandım biraz yakıyor ama mecbur
yesilkedi seymataner7 evet kutuda üç tane var üç gün kullandım sorun olmuyor 37 haftalık hamileyim 17. haftadada kullanmıştım geçen haftada kullandım. düşük mg vermişti sorun olmuyor
afrAybars Büyük ihtimal enfeksiyon canım ama korkma doktorunla görüş ve bol bol su iç su enfeksiyona çok iyi geliyor 😘