Hayırlı akşamlar kızlar, ben aşılama yaptıracağım da sizce devlet mi özel mi normalde özele gidiyorum muayeneye dedim birde devlete gideyim bugün gittim aşılama dedi 2 ay gibi bir süreç varmış. Kafam karıştı özelle arasında fark olur mu devlette yaptıranlar lütfen tecrübelerini paylaşabilir mi benimle ?