benim kayınvalidem yaptırdı baya da güzel oldu. istediğin renk vs yaptırabiliyorsun. hem normal koltuk fiyatlarına göre çok uygun oluyor. temiz yeni almış gibi oluyor yani. benimde ilk oğlum koltukların ağzına sıçtı ikinci de doğsun sıvasın diye bekliyorum sonra bende kaplatacağım😂