10 lu hastane çıkışı
5 li hastane çıkışı 2 adet ya da
Ekstra bi kaç zıbın. normal doğum için yeterli bi gece kalınıyo
15 bez götürmüştüm hastaneye 5 ini geri getirdik- ıslak mendili
Göğüs pedi süt sürekli taşıp anneyi batırabiliyo
Ağız mendilleri
Eve gelince 10 zıbın daha yeterli ilk 3 ay için devamlı yıkanıyor zaten. 0-3 ay çok çabuk geçiyo fazla abartmadan kıyafet sonrası ihtiyaca göre alırsınız 😄
Bi kalın bi orta incelikte battaniye
Müslin battaniyeler 3 4 tane
Kendinize lohusa takımı 2 tane yetmişti bana
Puset
Ana kucağı
Kullanmayı düşünüyosanız emzik ben çıktığı gibi vermiştim hemen alıştı kurtarıcım oldu
Süt sağma pompası manuel götürmüştüm
Sonradan da alınır ihtiyaç olursa ama bi biberon bulundurmuştum yanımda sütüm gelmemişti lazım olmuştu.
Ben abartmıştım gereksiz abartmışım ilk 3 ay için minimum tutmak en iyisi ihtiyaç gördükçe alınması daha mantıklı hiç kullanmadığım zıbınlar takımlar kaldı elimde şimdi ikinci çocuğa kullanıcam.
En çok zıbın gidiyor.
Havlusu lifi şampuanı deterjanı yumuşatıcısı
Küveti kovası
Şimdilik aklıma bunlar geldi ilk bebeğimden şimdi ikinciye hamileyim her şeyi duruyo bebeğimin cinsiyet farklı ekstra battaniye flan alıcam farklı renk sadece 😄