Merhaba hanımlar ben normalde adet olmadan yaklaşık beş gün falan önce göğüslerim şişip ağrırdı. Bu sefer de öyle oldu adetim 26 martta başlayıp 30 da bitti. Bu ayki adetime daha 17 gün varken göğüslerim tekrar adet olacakmışım gibi ağrımaya başladı adet zamanı gibi sizde de öyle oldu mu sebebi ne acaba 🤔🥺