rukiyece Arkadaşlar merhaba bugün evde yaptığım testte ikinci çizgiyi gördüm şükür Yarın hemen kan vereceğim ama bu arada oruç tutmam sıkıntı olur mu Bu durumda olanlar ne yaptınız acaba
atak13 rukiyece daha bebek oluşum aşamasında şuan tutsanızda bir şey olmaz ama beneğin 20.haftalarda ve gelişmişse besine ihtiyacı varsa tutulmamalı ama yine de siz doktora sorun
rukiyece Henüz kan tahlili bile vermedim yarın vereceğim inşallah Cumarteside hemen randevu alacağım O zaman doktor ne derse onu yapayım o zamana kadar tutayım