Naz12- Kvser çikolata kistim var 6.5 cm o yüzden karın ağrım var o yüzden ayrım edemiyorum ama sırt ağrısı da var
oykumm_1233 Adetıme 6 gün kala erken gebelık testı yaptım negatıf 2 gun kala yine yaptım pozıtıf cıktı degıskenlık gosterıyor , deneyebılırsınız
Simayimmmmm Ben adete 6 gun kala yapmıştım yani şüpheli ilişkiden 10 gun sonra yapmıştım pozitif çıktı canim
Mercimek48 Adete 1 hafta kala erken gebelik testi yapmıştım negatif çıktı,adet tarihi 2 gün geçince normal gebelik testi yaptım pozitif çıktı..yani bende erken gebelik testi işe yaramıyo🙈