Ben mide bulantımla şüphelenmiştim daha 4 haftalıktı. Normalde de kusmaktan çok korkan biriyim kusunca tekrar niye kustum diye kusuyorum böyle saçma ve korkutucu benim için 😅 4 günde iki kere serum yedim zaten hastanede öğrendim hamile olduğumu da kadın doğuma da hemen gidemedim merkeze uzak yaşıyoruz 1 hafta sonra gidebildik ilaç yazdı prilam çok şükür o iyi geliyor sabah kalkınca biraz bulantım oluyor gibi hemen yoğurt yiyorum mide boş oldukça daha da bulanıyor onu deneyimledim oyüzden aç kalmamaya çalışıyorum yani sanırım kişinin kendini çözmesi gerekiyor ve ona göre devam etmesi gerekiyor çünkü herkeste farklı belirtiler farklı zamanlarda çıkıyor. İnşallah hiç bulantınız olmaz ben şuan iyiyim ama ne dualar ettim ne kadar ağladım Allahım biliyor 😅😅😅😅 hepimize sağlıklı kolaylıklı hamilelikler doğumlar nasip etsin inşallah 🙏