Esrskrylmz Arkadaşlar merhaba bir süredir yoktum 3 ay önce doğum yaptım adet de olmadım henüz, şimdi tekrardan şüpheleniyorum hamilelikten oğlumda yaşadığım belirtilerin aynısını yaşıyorum test yapmaya korkuyorum🥲🥲
Esrskrylmz Armess_loya amiiin isteyen herkese nasip olsun inşallah dünyanın en güzel duygusu ama daha oğlum çok küçük ikinci için çok erken insan korkuyor biraz 🙄
Esrskrylmz Yagmurak5 normal evet ama ben hamilelikten şüphem olduğu için belirttim onu günümü filan hesaplayamamak açısından..