Merhaba arkadaşlar bugün Aşılamamın 4.günü hiç bir belirtim yok aşılama yaptıran bayanların yorumlarına baktım hepsi de bazı belirtiler yaşamış ben sadece 3.gün peçetelik silince gelen kahverengi akıntı dışında bişey olmadı oda zaten 2 kere silince bida gelmedi acaba tutmadı mı ? Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum .