Zeynep_Kaya80 Anneler ne durumdasınız agirlastiniz mi 🤭ben daha kıyafetleri bile yikamadim sizler ne durumdasınız
Myssrblgn Zeynep_Kaya80 33+4 Her şeyimiz tamam sayılır çok şükür ❤️ Hastane çantamıza koyulması gereken sadece makyaj malzemelerim kaldı onu da son gün koyacağım. Bugün de pleksicide kapı süsü kestirdim bir kaç güne kadar süslemesini yapacağım ve takı yastığını yapacağım bu kadar 😍
Seymacoban Ben şimdi yıkadım astim yarın odasını dolabını filan temizlicem kıyafetlerini utulicem 🙈💜😍
Aleyyo-09 Ben 33 haftalığım odası kıyafetleri herşey hazır ütüler bitti yerlerine yerleşti 😍beşiği yatak odamıza kurduk 🥰 sende daha fazla ağırlaşmadan yapmaya gayret et canım 😘
canimbeybimmm Odası daha nisan sonu geleceği için eşyalarını da yıkayıp ütülemedik inşallah yetişiriz 😅