nrcnclik Hanımlar Ankara’da olup Gülhiz Karataş’a detaylı ultrason yaptıran oldu mu? Memnun kaldınız mı, yardımcı olursanız çok sevinirim yorumlarınızı bekliyorum 💐
nrcnclik Başka bir hekime yaptırıp memnun kalan olduysa onların önerilerini de beklerim fakat tercihim kadın hekim olması💐
Sultangungor Aydan biri’ye gittim ben çok memnun kaldım 1 saat sürdü güzel ilgilendi herşeyi açıklayarak göstererek anlattı
nrcnclik Sultangungor çok teşekkür ederim Aydan Biri Koruda görev yapıyor diye biliyorum genelde radyologlar bakıyormuş o jinekolog değil mi
nrcnclik BusraAltiok ben gittim ve çok memnun kaldım. Her şeyi tek tek inceledi bize de gösterdi hatta bebeğim uyuduğu için istediği gibi fotoğraf alamadı biraz ara verdi ben gidip yürüyüş yaptım bebeğim uyansın diye sonra geldim devam ettik normalde 45 dk falan sürer ama ben iki kere böyle yürüyüşe gidip geldim o yüzden yaklaşık 1buçuk saat sürdü aşırı ilgileniyor çok çok beğendim tavsiye ederim☺️