Kızlar 31 haftadayim az önce kızımın kiyafetlerini yıkayıp astım gozlerim doldu resmen. Minnacık ve o kadar güzel kokuyor ki. Bunları benim kızım mi giyecek dedim ister istemez. İnsan kendi yavrusunun kıyafetlerini asinca bir başka oluyormuş gerçekten. Kendimi inanilmsz hissettim 💜 O kadar sabırsızlanıyorum ki onu kucagima alacağım gün için. Sizde de ilk kıyafetlerini yıkayıp astiginizda benim gibi hissettiniz mi 🌼