Minnakkkk EsmaA5 Doğumdan önceki süreçte son bir yıl ıcınde 90 gün sıgortalı olmak ve rapora ayrıldığın tarıhe kadar aktif sıgortanın olması gerekıyor 🙂 tabi Doğumun gerçekleşmesı anne ya da babanın bırınım Türk olması gibi Faso fıso detaylar var 😀
EsmaA5 Ben ücretli öğretmenlik Yaptım geçen yıl bu yıl birinci dönemde yapacağım ama araya yaz tatili giriyor ve yarım yatıyor her ay sigorta, alabilir miyim diye düşüncelere daldım 🤦🏻♀️