Sude1 Haftamdayım erken doğum riskim var adet ağrısı gibi ağrılarım var hafif ve belime vuruyor yalancı sancı olabilir mi? Gerçek doğum sancısı şiddetli mi olur ve nasıl olur ?
Nilesea Sude1 gerçek doğum sancısı, dinlenmekle geçmez, hafif başlayıp zamanla şiddetlenir, bir diğer özelliği de düzenli gelir ve zamanla sıklaşır. Her ihtimale karşı bir acile gidin nst’ye bağlanın derim, risk almayın.
Nilesea Sude1 yalancı sancı olabilir o zaman devam etnediyse, senin haftalarda bana da olmuştu aMa çok kısa sürmüşrü, daaha sonda 35. Haftada 2 cm açıklığım varxk.
Nilesea Sude1 35. Haftada bebeğin kafası çok aşağıdaydı ve 2 cm açıklığım da olunca 10 gün çok dikkat et dinlen 37. Haftaya erişelim dedi doktorum. Nst’de sancı yoktu bu arada. Dediğini yaptım, 10 gün sonunda yukarı çıkmıştı biraz. 37den sonra hareketli hayata (yürüyüş+plates) geri döndüm. Bebeğim tam zamanında 39+6da normal doğumla doğdu.
Sude1 Nilesea benim de rahim ağzı kısalması var en son 37 mm di 3 haftadır gezmem yürümem yasak yatıcaksın hep dedi hap iğne kullandım